Пошуковий запит: (<.>A=Кремешна Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Кремешна Т. До питання формування професійної компетентності майбутніх учителів музики [Електронний ресурс] / Т. Кремешна // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 5(2). - С. 174-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_5(2)__28
|
2. |
Кремешна Т. Музичне мислення як фактор професійного становлення майбутніх учителів музики [Електронний ресурс] / Т. Кремешна // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 6(2). - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_6(2)__21
|
3. |
Гусак В. Перспективи застосування методу музикотерапії в процесі професійного становлення педагогів-музикантів [Електронний ресурс] / В. Гусак, Т. Кремешна // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 10(3). - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_10(3)__7
|
4. |
Кремешна Т. Театр як засіб впливу на культурне та соціальне становлення особистості [Електронний ресурс] / Т. Кремешна // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_5_23 Розглянуто теоретичні підходи щодо ролі театрального мистецтва у процесі регуляції соціальних взаємин, удосконаленні міжособистісної взаємодії, що сприяє оптимізації буття соціуму. Приділено увагу соціальним та культурним функціям театру, які забезпечують розвиток культури суспільства в цілому та особистості зокрема.
|
5. |
Кремешна Т. І. До проблеми сценічного хвилювання у музикантів-виконавців [Електронний ресурс] / Т. І. Кремешна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2013. - Вип. 14. - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2013_14_21
|
6. |
Кремешна Т. І. До питання використання герменевтичного підходу у процесі роботи студентів над музичним твором [Електронний ресурс] / Т. І. Кремешна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 9-10. - С. 221-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_9-10_36
|
7. |
Кремешна Т. Статус жінки в суспільстві як дзеркало його цивілізованості [Електронний ресурс] / Т. Кремешна // Політичний менеджмент. - 2004. - № 3. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2004_3_10
|
8. |
Кремешна Т. Художня інтерпретація музичного твору як освітня технологія на заняттях з основного музичного інструменту [Електронний ресурс] / Т. Кремешна, Н. Збожимська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2015. - Вип. 12(2). - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2015_12(2)__8
|
9. |
Кремешна Т. І. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування [Електронний ресурс] / Т. І. Кремешна // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - 2017. - № 2. - С. 133-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maed_2017_2_25
|
10. |
Кремешна Т. Шляхи і засоби формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / Т. Кремешна, О. Бондар // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2016. - Вип. 55. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2016_55_5
|
11. |
Кремешна Т. Творча інтерпретація музичних творів в інструментальному виконанні [Електронний ресурс] / Т. Кремешна // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2016. - Вип. 14. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2016_14_11
|
12. |
Кремешна Т. Актуалізація мотивації майбутніх учителів музики до професійної діяльності [Електронний ресурс] / Т. Кремешна, С. Бондаренко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2017. - Вип. 15. - С. 330-336. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2017_15_42
|
13. |
Кремешна Т. Педагогічні умови формування готовності студентів педагогічних вузів до інструментально-виконавської діяльності [Електронний ресурс] / Т. Кремешна, Л. Обманець // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2016. - Вип. 2. - С. 184-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2016_2_23
|
14. |
Кремешна Т. Організація рефлексивного середовища у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музики [Електронний ресурс] / Т. Кремешна // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2015. - Вип. 2(2). - С. 210-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2015_2(2)__27
|
15. |
Кремешна Т. І. Професійна самоефективність майбутніх педагогів у галузі мистецької освіти [Електронний ресурс] / Т. І. Кремешна // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 26. - С. 181-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_26_29 Розглянуто формування педагогічної самоефективності в контексті євроінтеграції. Проаналізовано вплив професійної самоефективності педагога на його саморегуляцію. Виявлено педагогічні умови формування педагогічної самоефективності: актуалізація ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до оволодіння педагогічною самоефективністю, створення рефлексивно-оцінного середовища в навчально-виховному процесі педагогічного коледжу, організація самовдосконалення майбутніх учителів музики в контексті формування професійної самоефективності. Визначено можливі варіанти роботи зі студентами в напрямку формування педагогічної самоефективності майбутнього вчителя музики європейського рівня.Рассмотрено формирование педагогической самоффэктивности в контексте евроинтеграции. Проанализировано влияние профессиональной самоэффективности педагога на его саморегуляцию. Выявлены педагогические условия формирования педагогической самоэффективности: актуализация ценностного отношения будущих учителей музыки к овладению педагогической самоэффективностью, создание рефлексивно-оценочной среды в учебно-воспитательном процессе педагогического колледжа, организация самосовершенствования будущих учителей музыки в контексте формирования профессиональной самоэффективности. Определены возможные варианты работы со студентами в направлении формирования педагогической самоэффективности будущего учителя музыки европейского уровня.
|